Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Travel en 4x4 treffen 29/30 mei.

  • Han

    Beste,

    In Heijen vindt er op 29 en 30 mei 2010 een leuk kampeerweekend plaats georganiseerd door de Dutchtravelclub (geen commercieel evenement). Er zijn leuke workshops te doen die in het teken staan van 4x4, reizen en outdoor. Zaterdagavond is er een bbq en worden er voordrachten en lezingen gegeven door ervaren overlanders. Er is een camping aanwezig waar veel mooie landrovers, 4x4's en overlandvoertuigen te zien zijn. Het evenement wordt volledig door leden en vrijwilligers georganiseerd. De dutchtravelclub organiseert dit weekend, omdat ze het leuk vinden om reiservaringen en belevenissen met anderen te delen. Het wordt een actief en informatief weekend, waar gelijkgezinden elkaar kunnen trefen.

    Mocht je interesse hebben kijk dan eens op www.dutchtravelclub.nl

  • Vincent

    Ik heb net een nieuwe Laro gekocht en wil er dit jaar mee op vakantie. Dus dit is wel een goed weekend om me erop voor te bereiden.

    Outdoor cooking en zweedse sieraden maken zijn niet echt mijn ding, maar dat vind mijn vrouw wel leuk. Het 4x4 terrein en bushmechanics zie ik wel zitten.

    Tot de 29e!