Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

China Overland

  • Peter

    Hallo

    Mijn vriend en ik zijn van plan om voorjaar 2013 een overland tocht te maken van Brabant naar China ( Beijing )

    We willen de “ zijde ” route volgen en de trip zal een 7 tal weken duren.

    Is er een “ team ” die met eigen auto mee wil rijden?

    Groet Peter

  • marjet hoekstra

    wij waren ook van plan met de eigen auto via de zijdroute naar China te gaan maar hebben gelezen dat dit alleen mogelijk is onder begeleiding van een Chinese gids. Nu hebben we maar 2 zitplaatsen in de auto, dus dat zou daarom al niet gaan, maar we hebben ook zin in een extra persoon in de auto. Begin dit jaar waren we dan toch in China, niet met de autop dus, en kwam het onderwerp weer ter sprake. Zowel een in China wonende Nederlander en onze gids vertelden dat buitenlanders niet (meer) zelf in China mogen rijden ‘'omdat ze door de voor hen onbekende tekens de verkeersaanwijzingen niet kunnen lezen’'. Ik weet niet of dit echt zo is. Voorlopig zien wij ervan af, volgend jaar gaan we overland naar Mongolie, maar mochten jullie te weten komen dat bovenstaande niet (meer) klopt, laat het dan weten. Succes in ieder geval

    M.

  • jac0ba

    HIER vind je aanbieders voor een voordelige vakantie, scheelt best veel..(tu)